Bättre i ryggen

0kommentarer

I natt har jag legat hela natten på värmemadrassen på högsta värme och vetekudden hade jag inne i mikron riktigt länge innan jag la mig i snarklådan.
 
Vaknade vid halv åtta å var tom i magen, det blev ju inte så där jättemycket mat igår. Så jag hasade mig upp ur sängen och gjorde i ordning en hård smörgås med makrill på, behöver proteinet nu. Och då jag fortfarande inte kommit i väg till någon affär, så ekar det tomt i mitt kylskåp. Tar mig tillbaka till sängen med min smörgås och precis när jag ska sätta mig i sängen så rycker det till i ryggen och jag tappar min macka. Å då undrar jag varför hamnar de alltid med pålägget neråt????!!! Grrrrrr!!!!
 
 
Laban och Sigge blev i allafall glada för nu fick de sig en god frukost. Jag la mig å sov ett par timmar till.
 
Nu är jag uppe igen och känner mig iallafall bättre. Nu kan jag gå mera upprätt, ungefär som betjänten på Nyår. Så det går åt rätt håll i allafall. Jippie!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej