AJ!

1kommentarer

Jag har alltid sovit på sidan men efter min viktnedgång så gör det ont när knäskålarna ligger emot varandra så i natt har jag legat på nåt riktigt konstigt sätt och sträckt mig i både ryggen och ljumsken.
 
När jag vaknade kom jag inte ur sängen utan fick hasa mig ner och krypa fram på alla fyra till närmaste dörröppning och häva mig upp så mycket det gick medan tårarna sprutade.
 
Sen har jag legat hela dagen på min värmemadrass och med min vetekudde. När jag går så ser jag ut och vara 90år. Det gör så j''la ont!!
 
 
Jag hade massor att göra idag, handla, tvätta, städa, laga mat å TRÄNA osv. Nu blev inget av det gjort. Suck!

1 kommentarer

Sus

16 Jan 2013 07:58

Stackare!
Jag ligger själv alltid, alltid på sidan när jag sover och har också haft samma "problem" med att knäskålarna liksom ligger och tar emot varandra så jag får ont. Vilket resulterar i att jag ligger på alla möjliga konstiga, onaturliga sätt. Men nu så gör jag inte det längre. Varför?
Jo, jag lägger numera en tunn, tunn kudde mellan mina ben/knän och då kan jag ligga och sova "vanligt". Kommer ihåg att jag gjorde så när jag var gravid och sov så bra - sen slutade jag med det när barnet kom.
Men sedan några månader så sover jag så igen och det är jätteskönt. Tips kanske?
Hoppas du blir bättre snart. Kram Sus

Svar: Så fort jag blir bättre ska ut på jakt efter en tunn kudde, det är ett perfekt tips. :-)
Tack för omtanken! Kram Nettan
Nettan

Kommentera

Publiceras ej