Vit månad.....

1kommentarer

Som sagt nu har min efterlängtade vita månad trätt i kraft och jag ser verkligen fram emot att se hur det kommer påverka min kropp nu när hårdträningen också sätter igång.
 
Jag har lite problem med att jag hamnar i utanförskap. Dels när jag var en tjockis, då var det massor av situationer som gjorde att jag kände mig utanför, nu gör jag det också, mestadels pga min operation och därmed min kost.
 
Så nu när jag inte ska dricka alkohol på en månad så har jag ingen lust att isolera mig från omvärden. Utan jag vill fortfarande ha kvar mitt sociala singelliv som är på fredagar och lördagar.
Så för att kunna genomföra det, så har jag bestämt mig för att dricka alkoholfria alternativ.
Är det nån som är duktig på det? Jag hoppas kunna hitta ett gott vitt vin som är alkoholfritt. Lämna gärna tips.
 
 

1 kommentarer

Anna W

02 Sep 2012 23:41

Enligt flera kamrater som konsumerade alkoholfri öl av diverse anledningar på en kräftskiva för ett tag sen, så är Nanny State den klart bästa!

Svar: Tack Anna. Perfekt, då slipper jag gå igenom hela sortimentet. :-)
Nettan

Kommentera

Publiceras ej