Terapi-timme nr 5

1kommentarer

Idag har jag varit iväg på min inre resa, alltså min terapi-timme. :-)
 
Vi kom fram till en hel del idag, antar att min ledsagare ansåg att vi fick ett genombrott. Själv så tycker jag det känns oerhört jobbigt och har inte bestämt mig för om jag ska dela med mig av det här på bloggen eller inte. Det är väldigt privat och jag känner att jag måste prata med flera människor som står min nära innan och OM jag ska lägga ut det här.
 
Dock kan jag förstå lite mera varför jag hamnat i den här vilsna och otrygga Nettan. Det gör att jag kan acceptera det och ha förståelse för varför jag inte känner igen mig i olika situationer.
 
Har mycket i skallen just nu men precis som min terapeut säger, så kommer jag gå ut starkare än någonsin ur det här och det tror jag massvis på.
 
Nu ska jag strax äta lite middag, städa och sen blir det hårdträning ute i Dingis.
 
Jag ska vara mer tålmodig med mig själv i framtiden men försöka få ut luddet ur örat. :-)
 
Önskar alla en trevlig kväll.

1 kommentarer

Angelica

13 Sep 2012 22:42

Älskar kommentaren " Jag ska vara mer tålmodig med mig själv i framtiden men försöka få ut luddet ur örat". :)

Svar: Det är lite av en Ankan kommentar. :). Hoppas allt är bra med dig å de dina.
Nettan

Kommentera

Publiceras ej