Omaka par skor på fötterna. :-)

0kommentarer

Vi sov allesammans till 10-tiden sen tittade vi på Sällskapsresan tillsammans.
 
Därefter började jag bli lite rastlös i vanlig ordning, så Josefin och jag gick på shoppingtur. Vi har i stort sett samma storlek nu, så hon hjälper mig med storlekar och modeller. Himla smidigt för min del. 
 
När jag står inne i provhytten utbrister Josefin utanför
- Mamma har du olika skor på fötterna????!!!!!
Och banne mig så har jag det. Hahahaha. Här har jag gått i Norge i flera dagar med omaka skor. Hysteriskt kul och typiskt mig
.


 
 
 
Men det fick vi så klart råda bot på...................shopping på nya skor/stövlar är aldrig några som helst problem.
 
Stövelpar nr 1
 
 
Stövelpar nr 2
 
Dessutom så har jag fått en jättejättejättejättetidig julklapp av världens bästa dotter, en superduperfin jacka!
 
 
Nu är det dags att svida om, ska på middag hemma hos Jorunn och Björn.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej