Lördagen

1kommentarer

 
Var hur seg som helst på lördag dag å kom inte upp ur sängen förräns vid 14-tiden å då bar det av till mässan direkt. Micke å Johan har jobbat hela dagen, så jag är djupt imponerad av att de stod pall.
 
Inför kvällen skulle gästerna skämma bort oss med en fantastisk god middag.
Micke står å lagar maten.
 
 
Magisk förrätt, godaste jag ätit på länge.
 
Varmrätt
 
Tobbes kompis, Martin från Norberg kom till middagen åsså.
 
Vid 22-tiden kom Evelina och hennes bror Daniel hit och då åkte så klart sällskapsspel fram.
 
 
Johan och Micke är ett mycket koncentrerat lag och väldigt kunniga på området schlager!
 
De mer avslappnade Martin, Daniel och Tobbe var i ett lag.
 
Evelina och jag var det tredje laget och vi ledde enda fram tills dess att jag gick på damernas, hm..........
 
Martin var fyllechaffis och skjutsade ner oss på byn och då vi var i så olika åldrar så blev det till BMB. Jag hade jättekul med mitt sällskap men annars så har det stället nog haft sina glansdagar, det var helt enkelt bättre förr. :-)
 
Dock så är Evelina den mest kändiskåta människa jag känner och självklart lyckades hon nosa rätt på en kändis tre meter in från entrén. Hahaha
 
Jag, Andreas Weise och Evelina, så klart!!!!
 
 
 

1 kommentarer

sarah

23 Sep 2012 22:37

ååh andreas weise!! det är ju min hemliga pojkvän :))

Svar: Men åh Sarah. Du har hållit honom alldeles för hemlig, annars hade jag fixat en hälsning enbart till dig. :-) Kramiz
Nettan

Kommentera

Publiceras ej