Ibland blir jag så trött på mig själv......

3kommentarer

Jag fullkomligen älskar salt lakrits och köper alltid salta pingviner med mig hem från Taxfree
 
 
Lika mycket som jag älskar salt lakrits, så hatar jag söt lakrits, så jag blev så jädrans ledsen när jag insåg att jag köpt helt fel pingviner. :-(
 
Det här är nackdelen med att handla trött å bakis. Förra gången jag var på kryssning var jag i Taxfreen direkt efter middagen inklusive alkoholhaltig dryck vilket blev en mycket dyr historia. Hahaha. Vette 17 när den bästa tiden är för Taxfree.
 

3 kommentarer

Crille

30 Sep 2012 22:18

Hehe!
Spara den burken, jag köper den av dig! :)

Svar: Jag har redan öppnat den, skam den som ger sig, när burken är slut kommer jag nog ha börjat gilla söt lakrits ska du se. :-)
Nettan

Crille

30 Sep 2012 22:39

Hahaha!
Funkar den inställningen på stekt strömming, lök och stekt fläsk också?
Nä förresten, jag tänker inte försöka gilla de sakerna.... ;)

Svar: ALLT handlar om inställning, det har jag ju försökt förklara hur lääääänge som helst jue. :-). Blir nog folk av dig åsså till slut, klart man ska gilla stekt strömming. Haha
Nettan

Anne

01 Oct 2012 07:41

Ha,ha oj så besviken du såg ut när du stoppade in första pastillen och upptäckte att den var söt. Tror att man ska skicka in någon som EJ dricker alkohol så den kan handla :) Bara skriva på en lista vad man ska ha

Svar: Hahaha, shit alltså å du tyckte ju inte heller om det. :-)
From nu ska jag alltid skriva lista och sända in någon jävel som är nykter som får fixa mitt godis. (frågan är ju om någon åker på kryssning å är nykter) Hahaha
Nettan

Kommentera

Publiceras ej