Goooood moooooorning

0kommentarer

From nu kommer jag sluta kalla tantgympan för just tantgympa.
 
Det var min syster som döpte gympan i Dingtuna till Tantgympa för att lura dit mig, För att jag inte skulle känna så himla mycket press gällande kläder, kondition, ålder, kropp, utseende m.m så sa hon att det var tantgympa. Hennes knep fungerade ypperligt på mig.
 
Men tro mig, gympafröken har höjt ribban den här terminen och det är allt annat än nån dassig gammal tantgympa. Det är fortfarande samma fantastiska människor som är med, inga krav märkeskläder, inga andra konstigheter utan man kommer dit och tränar ihop. Men jag upplever iallafall att det är mycket jobbigare den här terminen och för min del så är det jättebra, då har jag nåt att sträva emot.
 
Aj aj aj aj.........sa jag att jag har nordeuropas jädrans träningsvärk. :-)
 
Me like.

Kommentera

Publiceras ej