Färden mot en efterlängtad kram.

1kommentarer

Igår morse avgick bilen vid halv sex på morgonen mot Norge, Josefin och Freddan.
 
Hade med oss två kylbägar med mat, dryck och mellis så det skulle vara så smidigt som möjligt med all föda och det gick jättejättebra.
 
 
Jag blir återigen påmind över Norges vackra natur.
 
 
Vi åkte över Hardangervidda, fantasktiskt landskap mil efter mil
 
 
Vörringfossen
 
Det var kallt uppe på Hardangervidda.
 
Sen gjorde vi ett stopp i Odda där min mamma är född. Var till min mormor och morfars grav, där var det redan fint med blommor, det känns skönt med tanke på att vi alla bor så långt borta.
 
Odda är också oerhört vackert.
 
Nu var siktet inne på Haugesund, på vägen passerade vi Låtefossen.
 
Var framme vid slutmålet strax efter åtta på kvällen, så det tog nästan 15 timmar att komma hit.
När vi kom fram så jobbade Jossan redan men när hon väl kom hem fick jag min efterlängtade kram. <3<3<3
 
Känns skönt att få se både henne och Frederic. Skönt att kusinerna har varandra härborta.
 

1 kommentarer

sarah

06 Sep 2012 20:53

Ååh så vackert det är!! Hälsa så mycket till josefin o frederic :)) kram

Svar: Jättefint här. Alla hälsar tillbaka. Kramiz
Nettan

Kommentera

Publiceras ej