Effektivitet, javisst!

0kommentarer

Idag har jag varit riktigt effektiv precis hela lååååånga dagen.
 
Har under en längre tid gått och velat, vänt och vridigt över en hel del riktigt stora grejer både privat och på jobbet. Idag har jag äntligen tagit ett (1) viktigt beslut som är bra för framtiden och även genomfört den ändringen efter många och långa förhandlingar. Det är alltid mycket jobbigare att gå och vela, famla i mörker utan ett mål, än att ta ett beslut och sen arbeta därefter, det tycker iallafall jag. Det är fortfarande en hel del kvar att fixa men nu vet jag iallafall vilket håll jag ska åt.
Tack bästa Tobbe för att du finns vid min sida, lyssnar, diskuterar och hjälper mig att ta rätt beslut. Återigen bevisar det att ensam är inte stark. (Eller så är det jag som är en mes) :-)
 
Efter jobbet var det dags att veckohandla innan jag åkte hem och ställde mig vid spisen å lagade middag och morgondagens matlåda. Därefter så har jag gjort i ordning gästrummet, dammat, dammsugit och bäddat i ordning sängarna där inför torsdagens övernattningsgäster. Då jag tränar tisdag, onsdag och torsdag efter jobbet, så är det skönt att vara klar med allt.
 
Nu ska jag hoppa i min OnePiece å luta mig tillbaka i soffan å glo på .............
 
För det är jag värd!
 
 

Kommentera

Publiceras ej