Byggarbomässa och utekväll

1kommentarer

Igår var Tobbe och jag å hälsade på Micke på byggabomässan. Han är där med Moderna tidskrifter och ställer ut.
 
 
 
 
Efter det hade Tobbe match så jag åkte hem å gjorde mig i ordning för "aftermäss". :-)
Hämtade upp Crille på vägen dit.
 
 
På VIP biljetten fick man två öl och en korv med bröd. Min vita månad blev beige igår.
Johan står intresserat å lyssnar på föreläsaren.
 
Efter aftermäss blev det hem till mig å dricka några bira för att sen åka ner till byn å få i oss nåt att äta. Tobbe hakade på när hans match var avklarad.
 
Vi var på Varda å åt, sen gick vi till Hattis, Micke, Johan, Tobbe och Crille.
 
Jag å Micke
 
 
Och därefter till Circus, Tobbe, Johan, Micke å jag.
 
 Trillade hem vid 2-tiden, åt leverpastejmackor i mängder, snackade en massa och kom i säng vid halv fyra. Har haft en urtrevlig kväll med fantastiskt sällskap.
 

1 kommentarer

Crille

22 Sep 2012 18:44

Det var väldigt kul igår!
Synd att man blir så trasig dagen efter bara...

Svar: Hahaha, det har med åldern att göra. :-)
Nettan

Kommentera

Publiceras ej