1:a gympatimmen avklarad!!! Tjohoo!!!

0kommentarer

Ullis kom å hämtade mig halv sju å sen brände vi ut till Dingis å älskade tantgympan. Ullis å jag konstaterade att vi inte har setts på ett par månader, massor att uppdatera oss på. Karlar, ungar, ev hundköp, osv. Återigen blir jag påmind om hur socialt det faktiskt är att träna, de här träningstimmarna hinner jag träffa människor, prata, skratta och träna kroppen. Viktiga kombinationer för ett välmående. :-)
 
När vi kom fram till skolan så var det dyng-mycket bilar å både jag å Ullis utbrister.......helvete hur ska alla få plats i gympasalen????!!!
 
 

 

Men det visade sig vara föräldramöte på skolan, så de flesta bilar tillhörde det sällskapet. :-). Vilken tur!!!
 
Vår gympafröken har så himla mycket energi.......jag å syrran var halvtdöende efter bara ett par minuter, Ullis råkade i nån av de nya avancerade övningarna sparka till sitt eget fulfinger efter halva tiden å det gjorde tydligen as-ont! :-(
Men gympafröken, hon ser minsann helt oberörd ut, lika fräsch som innan vi startade.......hm, fusk. Tror hon har fuskat hela sommaren. Hahaha.
 
Hon hade lagt till några nya övningar, dessa var allt annat än lätta. Inte ens Ullis som faktiskt kan det mesta inom träning fick riktigt koll på den mest konstiga. Ska höra med proffset Tobbe, så jag får experthjälp. Innan terminen är slut ska jag få till det där! Såg dock livsfarligt ut. Dessutom är det en plåga att vara bredvid Lisa när det är nya övningar. Både hon å jag är katastrofala plus att vi har hela tiden problem med att hålla oss för skratt. Hahaha
Plankan klarade jag iallafall bättre idag än vad jag gjorde på hela förra terminen. Wieeee!
 
Är så glad att gympan är igång, hör å häpna gott folk...........jag har faktiskt längtat efter den här dagen!

Kommentera

Publiceras ej