Veckans matsedel

4kommentarer

Igår lagade jag lasagne i stora lass. Det blev totalt 12 portioner + middag för tre igår, så nu är frysen full.
Det är perfekt de gånger som jag känner att jag behöver ha i mig näring snabbt.
 
Så denna vecka ska det ätas.
 
Lasagne
Ugnstekt falukorv med hemlagat mos
Fisk i folie med potatis
Soppa
 
Ska byta ut mina kesomellanmål till hårt bröd med kaviar och ett hårdkokt ägg, 2gånger per dag.
Gröt kommer jag äta två gånger per dag, frukost samt innan träning. Lunchen kommer att vara rester från middagen kvällen innan.
 
Lägger till mandariner och bananer åsså.
 
Sen dricker jag en massa kaffe och ännu mera vatten hela dagarna. :-) 
 

4 kommentarer

Renée

30 Oct 2012 14:47

Åååååh jag älskar att läsa din blogg!!!! Nu ska jag åsså göra lasagne :-)

Svar: Så bra! :-) Lasagne är ju så lätt att göra i stora mängder åsså, så man kan fylla frysen. Jag gillart!
Nettan

Crille

30 Oct 2012 16:54

Nettan, räknade du matlådorna efter jag stack? ;-)

Svar: Hahaha, fick du med dig nån menar du??? :-)
Nettan

Crille

30 Oct 2012 17:41

;-)
Nej då, retas bara! :P

Svar: Du hade så gärna fått ta om du velat ha, min vän.
Nettan

Crille

30 Oct 2012 17:48

Tack, men jag har köpt knäckebröd, ska käka det tills tänderna lossnar....

Gick du och räknade lådorna nu? :D

Svar: Knäckebröd är bra för massa saker. :-)Det är så mycket löst folk som florerar i det här huset, så en å en annan matlåda försvinner ALLTID. Dessutom så fick pappa ett par stycken. Så det är ingen idé att räkna dem.
Nettan

Kommentera

Publiceras ej