Störst av allt är kärleken.

1kommentarer

Bröllopet hölls i Sockenkyrkan i Sala. Det var extremt rörande att få se Anne så uppklädd och fin, det var många med mig som fick en liten tår i ögat.
 
 
 
 
 
Bus-Anne. <3
 
Den vackra brudbuketten
 
Efter bröllopet åkte vi till festlokalen, Väsby Kungsgård en riktigt gammal byggnad, jättemysigt. Middagen var jättebra för min del, tror jag faktiskt aldrig har ätit så mycket sen operationen, det var supergott och passade min GBP-opade mage perfekt. :-)
 
 
Bröllopstårtan.
 
Bruden är allt annat än van vid att gå i högklackat, så på kvällen åkte skorna av. Är förvånad att de satt på så länge trots allt. :-)
 
Den klassiska möhippevinkningen, dock lite för spretiga fingar. Hahaha
 
Det var askul att träffa alla tjejerna från möhippan, Susanne hann jag mest prata med innan kyrkan men jag hoppas att vi brudar från möhippan träffas igen.
 
Tusen tack Anne och Per för att jag fick vara med och dela eran dag med er. Varmaste lyckönskningar!
 
Kram Nettan

1 kommentarer

Anne

16 Oct 2012 08:08

Tack,tack själv Att du kom och gjorde våran dag till något fantastiskt. Är glad att du hade också en toppenkväll....Tack. Vi hörs igen snart hoppas jag.
Kram

Svar: God morgon vackra bruden! Johanna berättade att möhippegänget ska träffas snart å göra "stan" Om det betyder Sala, Västerås eller vad det vette 17 men jag kommer mer än gärna. :-) Ha en underbar dag. Kramiz
Nettan

Kommentera

Publiceras ej