Söndagens aktiviteter

1kommentarer

Vaknade relativt tidigt. Lucie och Bea satt å åt frukost medans Ursula och Catte precis hade vaknat. Vi koka lite ägg och åt frulle vi åsså.
 
Lucie och Bea åkte iväg medans vi andra satte oss å tjattrade ett par timmar. Sen kom Cattes karl Micke + ett par kids hit å var här nån timme innan de åkte hem. Ursula å jag fortsatte vårt kacklande tills det var dags för mig å åka iväg på familjekalas å fira söstrami som fyller år i morgon.
 
                              Födelsedagsbarnet! <3
 
       Sarah, Adde och Pappa
 
                              Jonte, Lisa och Johnny
 
                               Jag å Jonte
 
                               Bea
 
                               Lucie
 
Vårt nyaste tillskott i familjen, Philip sov igenom hela kalaset.
 
 
Sen fick jag en röd partyväska som jag önskat mig av Lisa å Johnny, som kom hem från Turkland igår. Tusen tack, det kommer passa perfekt på bröllopet nästa vecka.
 
 
 
Dessutom så var jag så oerhört smart å "utnyttjade" att jag är lillasyster. Tog med mig kantarellerna till Lisa, så hon rensar och förväller dem åt mig. Hihihi, lite småbusigt. :-). Fick precis rapport om att de står på spisen redan.
 

1 kommentarer

ULLIS !!

07 Oct 2012 20:54

Fuskis... Du skulle ju ta vuxenpoäng o rensa och förvälla! ;-)

Svar: Meh, jag har ju en syster som är vuxen. Jag tycker det är vuxenpoäng att överhuvudtaget äta dem!!!
Nettan

Kommentera

Publiceras ej