Nöjd å trött

0kommentarer

Har varit på träning under kvällen och helt ärligt så har jag nog aldrig varit så svettig i hela mitt liv. Men jädrans vad skönt det är så här efteråt.
 
Tänkte på det nyss att dessa träningspass ute i Dingtuna har verkligen förändrat hela mitt beteende gällande träning. Undrar om gympafröknarna vet om hur viktiga de är för oss som kommer på passen?
Utan deras engagemang å hårda slit med att få mig att träna flera gånger i veckan så hade jag aldrig varit i mål med min vikt.
 
Nu har jag dessutom bäddat rent och ska till å bada, så det ska bli underbart att lägga mig å läsa en bok i lugnan ro. Laban har åkt till husse, så jag slipper dessutom sista promenaden idag.
 
Den här dagen har varit en riktigt bra dag på många sätt och vis.
 
Sov gott alla prinsar och prinsessor.

Kommentera

Publiceras ej