Mitt dygn i huvudstaden med vänner.

1kommentarer

Cecilia kom å hämtade mig inför Oktoberfesten på Flyt, vi åkte redan vid lunch å sen gick vi på Nacka köpcentrum. Det är banne mig hur stort som helst, tappade bort Cecilia, en viss affär och parkeringen. Hahaha. Kändes som om jag var tillbaka i Dubai.
 
Det här stod å väntade på oss hemma hos Micke å Henrik. <3 Gulliga ni!!!
 
Micke färdigsminkad på väg till FLYT.
 
Vi åkte hem till Micke och Henrik å gjorde oss i ordning. Då jag gått ner så mycket i vikt så hade jag ingen aning om vad jag skulle ha på mig. Hade packat två klänningar en som jag fått av Cecilia och en som jag köpt, Cecilia tog dessutom med sig en som jag kunde få låna och sen så hade Jossan fixat skinnbrallor och en topp som hon tyckte jag skulle ha på mig. "Mamma, du bli ascool!!" Herre guuuud! Det slutade med att jag hade en av klänningarna som jag fått av Cecilia och hon hade en av mina klänningar på sig.
 
Partajklara!!
 
Festen hölls på Flyt, där har jag aldrig varit tidigare, supermysigt.
 
Välkomstkommitéen Heidi/Micke
 
Johan och Lauri
 
Det var middag och allsång för hela slanten, askul!!!!
 
Kvällens värd
 
Johan var en utmärkt allsångsledare!
 
Självklart var det massa kändisar som uppträdde på festen.
 
Lili och Sussie
 
Afrodite
 
Och vår allas Loreen (Som kommer från Vässan) :-)
 
 
Snyggaste pinglan var Steven.
 
Kolla in legsen.
 
Henrik spärrar upp ögonen.
 
Jag å Johan.
 
 Kvällens värdar
 
När Flyt stängde åkte vi som vanligt till Naglo och dansade in på småtimmarna. Kraschade i säng vid halv fem. Mycket nöjd och belåten. Nästa år ska jag nog kunna lura Cecilia till att vi ska ha på oss Oktoberkläder. :-)
 

1 kommentarer

Sus

29 Oct 2012 23:38

Snygga "tyroler-tjejer" :D
Såklart ni ska äkta tyrolerklänningar nästa år!! Det är ju halva grejen. Du såg ju vad tjusiga vi var... eller inte så jättemycket kanske. Kul hade vi iallafall.
Men det såg ju ni också ut att ha haft
// Sus

Svar: Det är ju såååå kul!! Ni såg åsså ut att ha haft det superroligt på ert partaj. Får nog lov att bli äkta nästa år. Lite jobbigt bara med dessa killar som gör det proffisionellt, med sminkning från after dark boysen å har väldens längsta ben. :). Haha
Nettan

Kommentera

Publiceras ej