1-årsdagen "Lika men ändå olika"

5kommentarer

Jag hade tänkt kalla dessa bilder för före- och efterbilder tills Ullis gjorde mig uppmärksam på en annan titel.
 
För mig har det varit så himla viktigt att hela tiden säga till dem som anser att jag är olik mig rent fysiskt, att jag fortfarande är JAG. Men samtidigt så är ju allt så himla förändrat, särskilt min livsstil är ändrad.
 
Så bilderna visar mig som jag såg ut tidigare och hur jag ser ut nu och jag jobbar på att accepterar dem båda. :-)
 
"Lika men ändå olika".
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En av väldigt få helkroppsbilder innan min hälsoresa.
 
 
 
 Blir man lyckligare av att vara smal? Nej inte enbart av att gå ner i vikt, däremot så orkar jag uppleva mer saker och det ger mitt liv ett mervärde. Lycka hänger inte ihop med hur du ser ut............genuin lycka kommer inifrån.  
 

5 kommentarer

Per Adolfsson

26 Oct 2012 20:22

Hej på dig!
Fina bilder du har och de är ett helt nytt liv!

Kramar
Per

Svar: Hej Per
Tack så mycket! Det tar lite tid att vänja sig vid det här nya livet men jag ser fram emot det med glädje.

Kram Nettan
Nettan

Systeryster

27 Oct 2012 01:14

Grattis igen älskade lillasyster. Och numera är du ju lilla lillasyster. ;-) Du har verkligen kämpat på och jag är så stolt över dig! Som vanligt kör du ända in i kaklet. Men det är ju därför du är du!! Envis som få! Älskar dig söstra mi! <3

Svar: Tusen tack söstrami å tack för all peppning å att du dragit med mig till träningen samt gett mig recept på bra å nyttig mat. Å får inte glömma hjälpen med de där äckliga sprutorna efter operationen. :). Du är bäst!! Lååååv juuuu!! <3
Nettan

Bine

28 Oct 2012 18:09

Du är så snygg Nettan! :-)

Svar: Tack snälla, Bine! :)
Nettan

Karianne

30 Oct 2012 18:19

Du ser fantastisk bra ut !!!!! <3

Svar: Tusen takk, Karianne! <3
Nettan

Anne-Lie Erberth

30 Oct 2012 19:30

Du är så jättefin både på utsidan och insidan. Häftigt att få se bilderna dåtid och nutid. P.S. Jag tror den fysiska insidan är klart bättre nu. :)

Svar: Vad kul att du tyckte det var häftigt med bilderna.:-) Den fysiska insidan mår betydligt bättre nu än tidigare å det har ju varit mitt mål hela tiden.
Nettan

Kommentera

Publiceras ej