Kvällens handling var lite krånglig.

1kommentarer

Då jag jobbade över igår och hade ett affärsmöte på kvällen så fick det bli till att veckohandla idag direkt efter jobbet i stället. Men då jag själv inte hunnit göra min matsedel och därmed heller inte inköpslistan, så har jag fått en lapp med allt nedskrivet på. Så efter jobbet idag åkte jag å hämtade pappa åsså brände vi ut till ICA Maxi, väl där inser jag att jag faktiskt inte vet vad alla grejer på inköpslistan är för nåt. Hahahaha.
 
Pappa och jag försöker lista ut alla grejerna men misslyckas, personen som gjort listan svarar inte i telefon, så näste man att ringa är så klart min storasyster, hon kan det mesta. :-). Där blir jag idiotförklarad.....hallå, prata å fråga nån som jobbar där??? Hahaha, det hade jag inte en tanke på, ops. Så vi la på luren och jag letar efter nån som jobbar men icke sa Nicke, hittade inte en käft. Så nu har vi handlat hem grejer som vi tror att det ska vara, ska bli jätteintressant och kolla på recepten senare i kväll, för nu måste jag äta lite havregrynsgröt, för jag ska strax iväg på gympapass i Dingis!!!
 
Tisdag, onsdag och torsdagens middagar består av helt nya recept, återkommer om hur det smakade. :-)
Det blir fläskfilégryta, kyckling med vitlökssås och kycklinggratäng.

1 kommentarer

Crille

09 Oct 2012 20:17

Vilket språk var listan skriven på?

Svar: Inte Spättispråk iallafall. Hahaha
Nettan

Kommentera

Publiceras ej