I kväll så lånade jag ut KåTeR.....

0kommentarer

..........trots att jag hade träning ute i Dingis, då Ullis och jag delar på körningarna ut dit å det var hennes tur, så tänkte jag att det var lugnt. Berättar för min pappa att bilen är utlånad å han frågar om jag behöver låna hans å jag upprepar samma sak igen, att det behövs verkligen inte för Ullis kommer å hämtar mig.
 
Strax efter det ringer Ullis och ber mig hämta henne, då hon har fått punka, hur otippat var inte det? Hahaha.
 
 
 
Men det ordnade farbror bärningsbil, så vi kunde lugnt åka å svettas i Dingis.
 
 
Träningen var stenhård, har aldrig varit helt blöt av svett i håret pga träning men det var jag i kväll. Helt underbart!
 
Eva som åsså går på gympan frågade mig förra veckan om jag kunde servera, då hon skulle jobba på Ladies Night och det behövdes folk som serverade under middagen. Japp, sa jag. Hur många tallrikar kan du ta? Var nästa fråga. En i varje hand, svarade jag stolt. Det dög tydligen inte.:-).  (Ja, ja man kan inte kunna allt.)
Men nu är det ju så att Martin Stenmarck är min första pojkvän och vi brukar ju träffas varje år men i år kunde inte jag. :-(. Så nu får vi längta efter varandra ett år till. Men det är nog bra, killar ska hållas kort. :-) Men så kom Eva med en överraskning till mig, en Ladies Night t-shirt! Tack Eva!!! 
 

Kommentera

Publiceras ej