Grattis till fredag!!!

1kommentarer

Träningsvärken ligger på topp idag, en 12:a av 10 möjliga. Men det är så jag vill ha det för det blir mitt bevis på att jag gjorde rätt på träningen igår. Det här är min andra termin med motion, innan dess har jag faktiskt inte tränat kontinuerligt de senaste 25åren, så jag behöver träningsvärken för att veta att jag har tränat min muskler. :-)
 
Jaha, minus grader idag. Antar att det bara är att acceptera för det kommer att bli ännu kallare, burr. :-( Det blev till att skrapa rutorna på stackars KåTeR.
 

1 kommentarer

Anonym

12 Oct 2012 22:38

Själv fick jag sätta rumpan på "en kall en".... Av alla dagar, så var jag tvungen o cykla idag!! Nu har jag hämtat hem 'an, OT(T)O, och är lite fattigare.... Kommentaren när jag fråga om "det inte går på försäkringen" var: "Nä, däcket var helt sönderkört. Då gäller ingen försäkring!" SÖNDERKÖRT??!! AV MIG??!! Vem f-n har lånat min bil...??!! :-)

Svar: Hej Anonym ( = Ullis)
Du valde helt klart fel dag att pajja bilen på. :-) Men vad då sönderkört? Hade däcket varit helt hade du knappast behövt deras hjälp, hur menar de nu??? Hahaha

Nettan

Kommentera

Publiceras ej