Första arbetsdagen på denna vecka.

0kommentarer

Attans åsså, gjorde illa mig i hålfoten igår på träningen. Skit, skit, skit.
Satte på mig riktigt höga klackar idag men det var bara å byta till några längre. :-(
Jag har kommit in i träningen så bra här på sistonde å vill absolut INTE missa nån träning pga skador! Bläää!!!
 
Dessutom ska jag på bröllop på lördag och har tänkt dansa hela natten lång, så tills dess måste foten helt enkelt funka! :-) Tur jag har en träningsfri kväll idag men i morgon, onsdag och på torsdag är det meningen att jag ska köra 100%. Så håll tummarna!!! Pliiiiis!
 
Idag har vi haft kraftfull förstärkning här på jobbet, En av mina bästa vänner är inne, piskar på oss och ser till att vi gör det vi ska och hjälper oss med massa administrativt jobb. Det tackar vi massa för!!!
 
Har även fått ny högre dos av min struma medicin, så nu kommer det bli mer fart på den här kärringen åsså. :-) Återkontroll om fyra månader. Så håll i hatten för nu köööööör vi!!!
 
 

Kommentera

Publiceras ej