Den här dagen blir bara bättre å bättre.

0kommentarer

Idag har jag fått ett mail av en fd kollega, som jag jobbade ihop med för 100år sen, (känns det som.) Hon har sadlat om å blivit dietist.
Så här skrev hon....

 

Hej Nettan,

Vill bara berätta att jag har följt din fantastiska resa via din blogg det senaste året. Det är så inspirerande att se att du verkligen har fixat det. Önskar att fler kunde vara lika kloka som du och förstå att den inre resan är minst lika viktig som den yttre vid en gp-operation. Synd bara att landstingen själva inte gör det alla gånger och erbjuder stöd före och efter en operation i den utsträckningen som vore önskvärd för de flesta patienterna. Jag brukar berätta om dig (anonymt såklart) för mina dietistkollegor här på Mälarsjukhuset för att jag är så imponerad av ditt resultat och din inställning till allt.

Många kramar "Honken"

Blev så himla glad när jag fick det här och ännu mer peppad av att klara av att ändra mina invanda gamla beteenden.

Tusen tack "Honken" å lycka till med nya huset.

Kramiz Nettan

Kommentera

Publiceras ej