Dagens träning

1kommentarer

Har varit på träning nu på kvällen, jag var ganska så osugen på det innan jag kom ut till Dingis och möts av onsdagens gympafröken. Hon har den mest smittande energi och leende jag någonsin varit med om. Och jag är jätteglad att jag åkte, särskilt nu när jag sitter i soffan, nybadad i myskläder och tittar på Dallas. :-)
 
 
Kom faktiskt på att under träningen så exponerar jag mig enormt. Kläderna sitter tajt och jag har linne på mig. Började fundera på vad det beror på att jag inte känner nån ångest inför det. Jag känner mig trygg där och tror inte att någon dömer mig för hur jag ser ut. Att det dessutom är väldigt få män, typ tre stycken varje vecka, gör det nog ännu lättare för mig. :-)
 
Nåt som jag har lite problem med är min balans, det ska jag fråga om i morgon på 1-årskontrollen. På onsdagar är det en del balansövningar och jag känner direkt att jag inte har den balansen jag hade innan operationen.

1 kommentarer

Agneta Wilhelmsson

05 Oct 2012 12:40

Hej Nettan!
Va gulligt av dig, jag blir så glad när du kommer till min pass.

Du är så fin i din nya stil, va duktig du är/ har varit.

/ Agneta

Svar: Hej Agneta.
Det betyder jättemycket för mig att komma till era pass och träna. Mer än någon av er kanske tror.

Tack för pepp!

Kramiz
Nettan

Kommentera

Publiceras ej