Club40

0kommentarer

Igår var vi några stycken som skulle på Club40, som då är för 35år å uppåt. Helt ologiskt att det heter Club40 i mina öron men men, så kan det vara. :-)
 
Catte bjöd på mat, fläskfilé med kantarellsås och potatisklyftor. Mmmmmm, första gången jag åt kantareller, det var superdupergott.
 
      Catte lagar middag åt oss.
 
Dessutom kom Ullis med en kasse full av kantareller, som vi lade ut på tidigspapper och skulle tas om hand som idag dårå. Hjälp! :-)
 
Men vi satt här hemma å drack vin å öl, snackar snygga karlar och allt annat mellan himmel och jord. Ljudnivån var som om vi var 25 personer här istället för 6 personer. Hysteriskt kul!
 
      Renée, Catte och Jannica.
 
      Ullis å jag.
 
Rätt var det är så var kl 21 och då började insläppet på klubben. Svelda/Mikael/Dr Eriksson skjutsar oss i omgångar ner på byn. Tusen tack!!! Å sen in på Club40, tack å lov så började kön hopa sig efter oss. Puh!
 
 
     
                               Så här bra är vi!!! Särskilt Jannica ser det ut som. Hahaha
 
                              Gamla vännerna Peter och Catte
 
e
     Catte å jag
 
Det många såna här tillställningar gör fel är att de sätter in alldeles för lite resurser i baren. Vilket skapar kaos och irritation. 40 och uppåt är en kapitalstark grupp så de borde de kunna räkna ut att det behövs fler än bara ett par stycken i baren för att det ska snurra på och alla ska bli serverade inom rimlig tid. De hade ingen mojito, ingen margaritas,  ingen bacardi Razz eller melon. Hahaha, oss hade de kunnat lura på en massa drinkar denna afton i stället blev vi pyttelite irriterade över servicen.
 
                              Jag å Peter
 
 
.
Renée, Jannica å jag. :-)
 
Dock spelade de kalasbra musik hela kvällen, det var superduperroligt!! Men de stängde klockan ett och då hade de flesta av vårat sällskap gått hem men Ullis, Catte, Ursula och jag gick till Harrys och äntligen fick vi våra drinkar. Partade på där tills det var dags för en kebabtallrik. Ullis for hem med taxi till sig och vi andra åkte hem till mig å sov.
 
Har dessutom haft Bea och Lucie sovandes här, så det är tur att jag har stort hus. :-)
 
Hade en jätterolig kväll på alla sätt å vis.

Kommentera

Publiceras ej