Trötta raggningsförsök......

1kommentarer

Vissa raggningsrepliker häpnar man ju över. Igår kom det fram en väldigt, väldigt ung kille och frågade om vi kunde gå hem han och jag. Mitt svar var
 
- Nej, du behöver vara med dem i din egen ålder.
Sen vänder jag mig om men den här unge mannen gav sig inte så lätt utan säger nästa mening.
 
- Men du har så fina och fasta bröst......
 
Mitt svar denna gång löd
- Om du vore lite äldre så skulle du veta att en bra BH har den effekten. :-)
 
Här gav grabben upp och går fram till Evelina.
 
- Hej, du har så fin mun, skulle du kunna suga av mig?
 
Hahaha, behöver jag säga att Evelina åsså gav honom nobben, big time! :-)
Så här är det verenda eviga gång man ute, får de killarna någonsin napp??
 
Jag kommer nog förbli singel i resten av mitt liv. Hahahaha
 

1 kommentarer

Crille

10 Nov 2012 22:10

Hahaha, vilka dårar det finns!

Svar: Ja, hysteriskt. :)
Nettan

Kommentera

Publiceras ej