Söndagen

0kommentarer

Ursula och jag sov enda till lunch, sen satt vi å summerade kvällen innan och skrattade åt allt tok som hänt. :-)
 
Hon åkte hem till Skultuna vid halv tre men jag fortsatte slappa tills det var dags att byta om till gympaträningen ute i Dingis. Idag var det Mari som höll i det, de turas om på söndagar och jag har aldrig koll på vems tur det är. Trots att det är höstlov, så var vi ganska många, det är kul å då framförallt för "gympafröknarna". Måste vara roligare med fler deltagare än för få. Men shit, vad de har lagt i en högre växel nu. Jag undrar hur min arma kropp kommer må i morgon och jag undrar ännu mer hur Lisa kommer må, för hon kämpade på bra idag.
 
Efter att jag kom hem så har jag badat, haft tända stearinljus i badrummet, satte på mig en ansiktsmask och la mig i det varma vattnet och kände hur mina muskler slappnade av. Det var höjden av ro.......helt magiskt.
 
Den här hade jag på mig, superduperskönt!
 
Masken är genomskinlig så det syns inte men det kändes dessto mer. :-)
 
 

Kommentera

Publiceras ej