Maten var god men har fått tråkiga besked idag.

0kommentarer

Åkte hem direkt efter jobbet å ställde mig vid spisen och lagade middag. Ganska så rogivande faktiskt.
 
Idag blev det fläskytterfilé med rotfrukter och pepparsås. Det tar ju ett tag att laga det, då allt ska skäras upp och fixas med. Men som tur var, så kom Crille och kollade på under tiden och självklart snackade vi ihjäl några timmar. :-)
 
I dag har jag fått ett besked från en person som står mig riktigt nära. Och jag är riktigt besviken och frusterad men å andra sidan så är det min allra första känsla och ämnet är extremt laddat för min del. Normalt sett så är jag aldrig arg men idag behövdes det mycket viljestyrka för att behålla lugnet. Då jag mer än gärna hade gapat och skrikit som en idiot, för jag tycker att det är så orättvist! Jag ska försöka sova på den nya informationen och förhoppningsvis känns det något bättre i morgon. Om inte annat så är mina känslor mindre ARGA!!!
 
Har dock jävligt svårt för att människor nära mig bara tänker på sitt eget bästa!
 
 

 
 

Kommentera

Publiceras ej