Lördag

3kommentarer

Då jag var uppe till 6 på morgonen och läste min fantastiska bok, så klev jag inte upp förräns vid halv fyra på eftermiddagen.
 
Jag åkte å hämtade Cecilia på stan vid halv fem, skjutsade hem henne en snabbis innan vi åkte hem till mig. Ursula kom vid halv sju å hade med sig kebab med bröd åt oss alla. Mums.
 
Vi lyssnade på schlager och satt å kacklade som bara tjejer kan göra innan det var dags för oss att åka ner på Club40. Jag ville ge stället en chans till, då jag sågade det förra gången jag var där men nu så kan jag meddela att jag faktiskt inte behöver gå dit några fler gånger, det är inte mitt place.
 
 
 
 
Nåt som var kul var att jag träffade ett par av bruttorna som jag var till Stockholm med i somras. Supergoa tjejer. Tog en bild på snygga Marit. <3
 
 
Hemma vid 2-tiden, nöjd, trött och glad efter en härlig kväll. Men som vanligt så stekte jag mig ett ägg innan jag la mig i bingen.

3 kommentarer

Crille

04 Nov 2012 19:09

Vad är det för fel på det stället då?

Svar: Du å jag är för unga. :-)
Nettan

icrille.blogg.se

04 Nov 2012 20:55

Oj! Det låter ju helt underbart... ;)

Svar: Det beror ju på vad man gillar för sort, så klart! :-)
Nettan

Crille

04 Nov 2012 22:27

Jag tänkte mest på att det kan vara skönt att inte alltid vara äldst... ;)
Men det är ju inget fel på mogisar heller.

Svar: Visst är det så, du har som vanligt alldeles, alldeles rätt. :-)
Nettan

Kommentera

Publiceras ej