Frustration på hög nivå

1kommentarer

Vissa dagar är bara så himla jobbiga. Försöker att tänka positivt, lyssna på musik som gör mig glad, umgås med människor som ger mig positiv energi, träna osv. Men ändå så räcker det inte hela vägen ibland. Å idag har jag en sån där riktig deppardag, då jag bara är ledsen. :-(
 
Känns som livet står på paus och sånt blir jag galen på. Jag vill ju framåt!!! Åh, jag blir så ARG och FRUSTRERAD!!!
 
Har varit å shoppat för att försöka dämpa min negativa känslor men det hjälpte så klart inte, så nu går jag ner å drar av crosstrainern innan det är dags för träning ute i Dingis. Usch å fy för såna här skitdagar!
 
Idag kommer jag behöva aktivera mig enda tills jag går å lägger mig annars kommer jag att äta något riktigt onyttigt!! Å då kommer jag bli ännu mer förbannad på mig själv!
 
Pissjävlaskithelvetedag å alla andra fula könsord som jag inte vill skriva!

1 kommentarer

Crille

01 Nov 2012 17:08

Jag kommer snart över, du kan få slå lite på mig för att bli av med lite frustration! ;)

Svar: Skulle aldrig slå en bästis. <3
Nettan

Kommentera

Publiceras ej