Den "lilla" offerten från Mälarenergi

1kommentarer

Jaha, då har offerten från Mälarenergi kommit på en ny värmeväxlare till mitt hus, så jag får värme även under den kommande vintern. Fy fan vilken trist utgift.........känns ungefär som ett nytt avgassystem till bilen eller nåt. Man måste ha det men det känns inte som man får nåt för det.
 
 
 
Undrar om jag kan komma på nåt annat kul jag skulle kunna göra för de pengarna??
JA!!!
Resa
Köpa kläder
Ta mitt efterlängtade mc-kort
Gå till frissan
Ta massage
 
Listan kan göras hur lång som helst men vad är väl en bal på slottet??? Jag lägger stålarna på en ful värmeväxlare. Surt sa räven.

1 kommentarer

Crille

14 Nov 2012 22:34

Hur ligger Mälarenergi till i pris om man jämför med andra? De är ju hyfsat dyra på el...

Svar: Johnny kollade tidigare å Mälarenergi har pressat sina priser rejält på den här maskinen. Så det är bara att hosta upp stålarna å vara tyst. :-(
Nettan

Kommentera

Publiceras ej