AW

1kommentarer

Igår kväll så kom Evelina och hennes mamma Mia hem till mig vid halv sex tiden, vi drack ett glas vin innan det var dags att åka ner på byn och äta middag med Daniel, Evelinas storebror och hans kompisar.
Maten var svingod, tusen tack Daniel. Jag tog min favvomat, räksmörgås. :-). Det jag inte orkade åt Mia upp, fattar inte hur en sån liten människa kan äta så mycket. Hahaha
 
 
Jag drack en halv Efes å den var så goooooood! <3
 
 
Evelina är flörtig (läs trevlig) som vanligt- :-)
 
Evelina å Micke
 
 
Jag å Daniel
 
Syskonen Holmbäck
 
Efter middagen så begav vi oss till BMB och checkade in bandet. Har nog aldrig sett ett så folktomt BMB. Men vi hade kul ändå, vi var ju ett helt gäng.
 
Jag, Evelina å Mia.
 
Vi lämnade BMB ganska tidigt och gick till Hatten i stället. Där stannade vi resten av partajkvällen, iallafall Evelina och jag. Träffade massa roliga människor ute igår, så jag hade sviiiinroligt!
 
Vi hämtade upp Daniel, gick å åt på Tip Top innan vi tog en bulle hem. Det här kallar jag för en riktig helvkväll

1 kommentarer

Mia

12 Nov 2012 08:18

Tack för senast. Kram

Svar: Tack själv, det var supertrevligt. :-)
Nettan

Kommentera

Publiceras ej