Full fart...

0kommentarer

Upp pigg å fräsch en lördagsmorgon för att olja in staketet. Wieeee!

Vi startade halv elva å var klara klockan fem, det tyckte jag var bra gjort. Pappa var vår arbetsledare å såg till att vi hade fulla hinkar med olja hela tiden.

  
Cecilia målar som en gud         Jag målar utsidan                       Många meter staket blev det

Tyvärr så var det ganska så kallt igår, hade ju räknat med att få sola och bli brun hela dagen men det gick vi bet.
Vi hade en timmes paus för att hinna åka till bolaget, sånt är ju himla viktigt inför en lördagkväll. Efter många timmars målande så kom äntligen belöningen.




Harrys hade fixat Eurovisionafton och självklart hade vi bokat bord! Ursula och Åsa kom åsså ner så vi var ett litet tjejgäng. Vi åt middag och öl, vin och drinkar fanns konstant på vårat bord. Hahaha.



Sen satte programmet igång och helvete vad det var olidligt. Spänningen var total och jag blev så himla glad när Loreen vann! Hon är ju så duktig så jag banne mig får dåndimpen!

Hämtade ut ett paket med kläder som anlänt under dagen. Innehöll kvällens outfit.

Kommentera

Publiceras ej