Sommaren är här!!!

0kommentarer

Wieee......äntligen är sommaren här!!! Tog med mig ett gäng utestolar att ha på jobbet så vi kan sitta ute i solen och bli bruna å fina på våra raster. :-)

Lunchade med Karro på Bellmans uteservering. Mycket att hinna ta ikapp på en kort lunchrast men vi bestämde att vi ska träffas en kväll å dricka lite viiiin i stället. Men dock mycket kul att se denna positiva och energifulla brutta. :-)



Sen spang jag även på Barre som tränat som en galning och fixat med sin kost. Det syntes verkligen, -16kg, jätteduktig!!  Hon såg så liten ut nu när hon rasat i vikt, såg nästan ut som när vi började jobba ihop för flera år sen. Kul att se när andra lyckas, då vet jag att om jag lägger i en extra växel så kommer även min vikt börja gå neråt igen.

Efter jobbet så kom Sarah och Adde hem till mig. Sarah färgade och fixade mitt å syster Ysters hår, så nu är alla gråa hårstrån borta igen och håret flera cm kortare. :)

 
Min nya frippa

Sötlöken Lisa. :-)


Nu är det bara 10 veckor kvar tills Sarah ska föda och hon är redan riktigt, riktigt stor om magen. Kom på att jag har världens största hög med för stora kläder liggandes efter min viktnedgång. Så hon fick med sig ett gäng klänningar som stora magen fick plats i. :-)



Längtar tills "familjens" lilla bebis kommer. <3

Kommentera

Publiceras ej