17:e maj!

0kommentarer

Grattis alla Norrmän, hoppas ni får en härlig nationaldag!

Vaknade vid halv nio och gick upp å ställde mig på CT, gjorde situps och jobbade med hantlarna innan jag åt min fullkornshavregryns gröt. Efter det var jag banne mig värd 30min i solariumet! :-)

Sen tog jag med mig pappa å åkte ut och skulle köpa en massa blommor och det hittade vi så klart.



Vi åkte till mamma och Mauri (Josefins biologiska pappa) och gjorde fint vid deras gravar.

 

När jag kom hem så såg jag att min fina busken äntligen har börjat blomma.

 

Så jag satte fart med alla blomlåder och gjorde fint ute i trädgården.

  

Sen var det dags för mellis, keso, apelsin, jordgubbar, solrosfrön och pumpafrön. Supergott!



Och nu ska jag iväg med familjen och fira 17:e maj. Full fart hela dagen lååååång!

Kommentera

Publiceras ej