En skön måndag.

0kommentarer

Alla som var på jobbet har klarat sina steg i helgen, Wieeeee! Nu är det bara några få dagar kvar, sen så är vi klara med våran 4-veckors period med pedometer. :-)

Jag har ju tappat min stegräknare flertalet gånger och våra regler på jobbet är tydliga. Tappar du pedometern å den nollas, så har du inga siffror att redovisa. Det innebär att man måste ta igen de stegen resterande dagar. Det kan jag lova är as-drygt, as-trist å as-jobbigt! Men nu är problemet på min oerhörda klantighet löst. Har fått en gåva av familjen Wijk som innebär att jag aldrig mer kommer tappa min pedometer i golvet.

Tadaaa......
 Så även om jag råkar tappa min stegräknare, så sitter den fast med napphållaren. Det är ju alldeles, alldeles perfa. Tack familjen Wijk!

Har varit på sjukhuset å hälsat på B å idag. Det verkar vända nu och hon hade fått lite färg på kinderna. <3

Nu på kvällen så har jag tränat i mitt rum nere i källaren, då ser det ut så här.



1 mil på CT
120 situps
Hantlar under fyra schlagerlåtar

Sen var det dags för mellanmål, keso, apelsin, pumpafrön å solrosfrön. supergott!




Men nu blir det bingen.

Kommentera

Publiceras ej