Sista april, dårå.

0kommentarer

Då jag missade träningen i söndags så var tanken att jag skulle gå upp vid 6-tiden på måndag morgon för att ställa mig på CT. Men jag försov mig, så klart........hann dock i tid till jobbet och det är ju det viktigaste.

Efter jobbet åkte jag hem och bytte om snabbt. Det var kaos här hemma, då alla skulle iväg på sina olika grejer, 5 vuxna som alla ska på party samtidigt. Hahaha, den enda som var lugn var Samuel, han satte sig vid datorn och tog det lugnt. Josefin å jag sprang om varandra å lånade skor, kläder och annat hela tiden. Hahaha.
Samuel agerade taxichaufför och skjutsade ner mig på stan, där mötte jag upp Peter och hans kompis Daniel i från Sala. Vi gick till Harrys och tog en bira å åt middag. Helt smockfullt både på utserveringen och inne på Harrys, helt galet.


Peter och jag                                     Daniel och Peter                                    Jag å Daniel

Sen drog vi vidare till Bishop, Cirkus å Hatten. Där träffade jag lite folk jag kände men boysen ville se mer brudar, så de gick till BMB. Jag inväntade Emma med tillhörande Lars. :-) Hakade på dem till BMB, då Peter och Daniel skulle vara där med det visade sig att de inte kom in. Hahaha. Kommunikationsproblemen är stora vid alkoholintag. Men hur som helst så har jag haft en riktigt rolig sista april.

En tjej på Hatten sa att hon tyckte min klänning var superfin, tänk vad kul det är att få en sån komplimang från en tjej man inte känner. Det kändes jättekul och jag blev verkligen glad. :-)

Kommentera

Publiceras ej