Grattis till fredag.

2kommentarer

Nu under torsdag och fredag har vi varit och käkat på Jensen böfhus och begärt deras expresslunch båda gångerna. Det innebär att de måste servera oss maten inom 14min, de misslyckades båda dagarna, vilket innebär att jag fått min lunch för 25kr. Himla billigt måste jag få säga. :-)

Självklart så har det regnet de här dagarna sen vi började med att vi skulle gå 20.000steg per dag. Det har gjort det himla tungt att klara målet. Men både torsdag och fredag har jag fixat mina siffror. Sweet! Kan faktiskt inte minnas när jag använde så här mycket regnkläder sist. Hahaha.

Josefin har hört av sig, de har storm och kaos i Haugesund, så deras internet är återigen borta. Hoppas på att de håller sig inomhus tills det värsta är över.

Hyrde film och slappade efter jobbet, en riktigt skön fredag.

2 kommentarer

Carina

11 May 2012 22:06

Hej Nettan! Vad duktiga ni är med alla promenader men man mår ju så himla bra efteråt! Har gått flera gånger i veckan innan hälsenan gick av, hoppas jag kan fixa det snart igen. Ha en trevlig helg! Kram Carina

Nettan

11 May 2012 23:07

Hej Carina.

Tack så mycket för pepp.



Det är ju så himla mycket lättare när vi kan pusha varandra. Tyvärr så är ju ingen på topp varje dag men nån av oss på jobbet är det å då får man helt enkelt hänga med på kollegans inspiration. :-)



Hoppas du blir bättre snart och återigen kan träna så fullt ut som du gjort tidigare. Själv så tror jag den största gåvan av att vara aktiv är att jag sover så oerhört mycket bättre.



Ha en underbar helg, Carina.



Kramiz Nettan

Kommentera

Publiceras ej