Beställt kryssning och Jossan kock!

0kommentarer

Vi var uppe sent igår och firade att Cecilia äntligen blivit tant. Shit vad skönt då hon alltid refererar till att jag är så mycket äldre än henne, då jag redan fyllt 40. Haha, nu är den pucken borta............men jag utgår ifrån att hon hittar på nåt annat att jävlas med. :-)

Efter några Efes så bestämde vi att vi ska åka på kryssning och fira hennes 40-årsdag. Det innebär att vi båda kan slappa, äta å dricka massa gott ett helt dygn. Det ska bli hysteriskt kul! Längtar till på lördag!! Fick dock skaka hand på att inte dra upp henne på nån karaoke. Hahaha, precis som om det vore det värsta jag kan göra, mohahaha. Tur att jag har en sån ung kompis, det innebär att hon är lite naiv ibland. :-)



Jossan hörde av sig igår med mycket goda nyheter, hon har blivit befodrad till kock på sitt jobb i Norge! Superglad för hennes skull och jag är så sjukt stolt över den framtid hon ser till att skapa åt sig själv. Hon och Samuel har jobbat hårt sen studenten och redan nu så ger det bra utslag för deras del. Allt går bara man vill!



Kommentera

Publiceras ej