En fantastisk utekväll!

0kommentarer

Åkte å hämtade Cecilia vid 16-tiden. Vi åkte hem till mig så jag kunde byta om till liiiite roligare kläder innan Freddan skjutsade ner oss på stan.
Vi gick till Andreas restaurang, Tabban å åt, superduper god mat! Träffade Susanna där, hon var med sin syster som kommit hit på besök.

Vid 19-tiden kilade vi iväg till Bischop. Renée och Jojo var där och vi skulle svinga en bira med dem. Men vi hade så himla kul så vi blev kvar där jättelänge tillsammans med brudarna
.
 Jojo å Cecilia

 Rödtottarna Me och Renée

 Gruppfoto med några karlar som absolut ville vara med.

 En galen Jojo

 Svårt dåligt kort på alla tre, hahaha.

 Jag å Cecilia.

Cecilia å jag gick till Harrys sen, där dansade vi och tro det eller ej, så snackade vi med en hel del karlar. Hahaha. Hade såååå himla roligt. Gick till Burger Corner å åt innan jag åkte hem.

 Där träffade jag Gabbe.

Roligaste kvällen på bra jädrans länge.

Kommentera

Publiceras ej