Underbara lördag

0kommentarer

Vaknade å klev upp vid 9-tiden. Skönt väder ute, så jag tog på mig träningskläderna och gick med stavarna i över 45 minuter. Det är verkligen jättestor skillnad på att gå med eller utan stavar. Hoppas att det kommer hjälpa mig att dra ihop kroppen lite mera. :-)

Under dagen blev det kalasväder, så då bar jag fram alla utemöbler å satt mig i solen i bikini. Dock behöver man sitta i lä, annars så blir det lite kallt.

 29grader i solen.........jag gillart!

På kvällen har jag blivit inbjuden till Syster Yster och världens bästa svåger på grillafton.

 På väg till Dingis.

Vi köpte en muurikka till Johnny i födelsedagspresent och den skulle invigas.

 Lisa förbereder inomhus.

 Johnny och Adde förbereder grillen som muurikkan ska vara på.

 Lisa å jag får lite vin i våra händer å gör det vi är bäst på......chillar.



Johnny lagade till en fantastiskt god Paella.

Får nog köpa mig en murrikka jag å.

 Efterrätt - Årets första jordgubbar å glass.

 Sötisarna Lisa å Johnny. <3

 Äldsta systersonen Adde var åsså med hela kvällen å var min fyllechaffis. :-)

Har haft en jättemysig kväll.....tusen tack allesammans.


Kommentera

Publiceras ej