En härlig vår-torsdag.

0kommentarer

Idag har det varit full fart från det att jag klev upp tills nu.

Var å åt lunch på Jensens Böfhus, deras ribs med grillade grönsaker passar mig perfekt numera. :-)



Tidigare så har vi haft stora problem med att få ut vår mat snabbt på lunchen, servicen är nämligen kass på det stället. Idag såg vi stora klistermärken på fönstren, där det stod garantitid på 13minuter annnars 50% på maten. Självklart ville vi prova det. Vi går in gör vår beställning och påpekar att vi kommer ta tid. Men då säger tjejen att det måste vi säga till om innan vi gör vår beställning, hahahaha. Vilket lurendrejeri! Älskar såna genvägar!

Igår var det ju kalasväder, så jag tog fram 7st vårjackor och kunde inte ha en endaste. :-(. Dubbla känslor på det kan jag lova. Är glad att jag gått ner så pass mycket men blir galen på att inte jag inte kan ha mina kläder längre. Så idag åkte jag ut och shoppade loss lite på Erikslund. En skinnjacka, en jeansjacka, två blusar, en klänning, ett par skor och en träningsjacka.

 De här brallorna är åsså för stora å ändå så hör inte de till dem största storlekarna jag haft. Lite galet men en jättebra påminnelse.  :-)

Nu är det dags för Biggest Loser, ska bli inspirerad!!

Kommentera

Publiceras ej