Vi fortsätter ha kul.

0kommentarer

Några av oss gick upp tidigt å åt frukost medans några av oss sov till sena eftermiddagen. Hahaha

 Jag beställde in en bira medans.........

 Erik bytte sömnen på rummet mot sömnen på en hård stol. Hahaha

Vi låg uppe vid poolområdet hela dagen tills det var dags för förkrök med pyramid och annat jädrans spel som jag inte bemästrar. Sen åkte vi tillbaka till samma klubb som vi var på igår. Mindre folk med himla kul även denna gång.

 Tobbe, Robin å jag.

Toaletten var en story för sig inne på den här nattklubben. Jämför bilderna med BMB som hela Vässan verkar gå till. Liiiiite skillnad men så har det vakter utanför varje toa åsså.



Det var enormt mycket prostituerade och en hel del hallikar på plats. Jag snackade med två av hallikarna å trodde de var "vanlig" killar.......hahaha som vanligt har jag otur när jag tänker när det kommer till det motsatta könet. 

 En himla glad Tobbe och en förvirrad Nettan som inte vet vart kameran är.

Hur roligt som helst även denna dag.

Kommentera

Publiceras ej