Sköna söndag

0kommentarer

Vaknade tidigt igår, himla skönt.

Träningsvärken utav stavgången kändes bara jag sträckte på mig liggandes i sängen. Hahaha. Min stackars arma kropp.

Nu har jag iallafall satt igång med att rensa bland mina kläder. Alla stora storlekar ska väck å in med nya mindre. Det ä minst 10 vårjackor av diverse olika slag, suck. Många som jag tycker jättemycket om. :-(

Efter det storstädade jag huset. Dammade, dammsög och tvättade golven. Det var verkligen på tiden. Det finns nåt som jag verkligen avskyr att göra å det är att tvätta fönster, jag är verkligen pissdålig på det. Så jag hoppade det även idag men tror mig, det behövs!

Vid 18-tiden kom Ullis, vi for till tantgympan. Kände att jag ville "straffa" min träningsvärk så jag tog de tyngsta hantlarna. Orkade faktiskt med alla övningarna..........men det var asjobbigt.
Vi stannade till å åt på vägen hem, då jag å mina kamrater som bor ihop inte har synts på hela helgen, så innebär det också att vi inte hunnit veckohandla.

På kvällen var det dags för naglar, ansiktsmask och underbart bad innan BB.

Kommentera

Publiceras ej