Monday helt enkelt.

0kommentarer

Idag träffade jag Karro H på lunchen, henne träffar jag tyvärr alldeles för sällan. Ett riktigt energiknippe, så jag var på riktigt gott humör efter våran dejt. Dessutom presenterade hon ett mycket intressant affärsupplägg, som jag nog ska snurra vidare på och se vad det kan ge. :-)



Åt lunchen på Hattfabriken, anka med vitlökspuré. Helt ok med ankan men jag har väldigt svårt för puré och mos sen min operation.



Min pappa börjar tyvärr bli allt mer snurrig. Igår stängde han av sin mobil och sen så visade det sig att han glömt bort sin pinkod. I kväll så berättade han att han glömt bort sin kod till sitt bankkort å att han behövde kontanter. Stackarn. :-(
Jag har ansökt om att få bli hans godman men det hela tar tyvärr sin lilla tid men på onsdag ska vi till läkare igen och göra ett minnestest. Hoppas det finns några bromsmediciner för nu går det otäckt fort med honom.

Kommentera

Publiceras ej