Min röriga onsdag.

0kommentarer

Började dagen med en försovning.......suck.

Sen följde jag med min pappa till läkaren, det gick relativt snabbt och var på jobbet före kl 9.

På lunchen skulle jag åka till Evelina som ligger inlagd på lasarettet. Svängde in på affären och skulle handla med mig lite grejer till henne. Stressad som sjutton såklart och som alltid ute i sista sekunden. Och självklart så krockar jag!! Det är nåt med parkeringar, backning och kärringar som inte är kompatibelt med mig. Det här är tredje gången jag blir påkörd. Blir så himla trött.


Men men åkte till Evelina och vi åt lunch på restaurangen på lasarettet. Vi upptäckte att det är massa snygga läkare som äter sin lunch där. Vi hade span på hög nivå!! Döm om min förvåning när jag visade upp mitt GBP-kort och ber om halv portion och får till svar NEJ. Hahaha. Jag är opererad på Västerås lasarett, de har dessutom skrivit ut detta kort till mig, som jag visar upp på restauranger och får mindre portion och därmed också billigare lunch. Men när jag visar upp det på det på samma ställe som jag är opererad på, så blir jag nekad. Hahaha. Å jag som sa att Dubai hade dubbelmoral.......tror jag får omvärdera det lite grann. Dock skulle jag få en godbit gratis. Hallå???? Jag är opererad!! Hur kan man bjuda en fd matmissbrukar på godbit?!?! Hahaha, ibland blir man chockad.
Hur som helst så var det jättekul att se Evelina, är dock jätteledsen för hennes skull men hoppas kunna få bjuda henne på en grillafton lite längre fram i vår och när hon orkar.

 Skjutsade Evelina tillbaka till avdelningen innan jag drog till jobbet. Har inte kört rullstol sen mamma levde men än satt takterna i. :-)

Krya på din fina Evelina!

Nu blir det lite gröt för snart är det dags för tantgympan.

Kommentera

Publiceras ej