Klänningen passade. Jippie

2kommentarer

Första dagen på jobbet efter Dubbetrippen. Det är alltid en massa post och mail att gå igenom när jag varit borta några dagar. Men det är bara att beta av dem en efter en.

Har beställt en klänning till Guldstänk som är på torsdag. Det är så himla svårt med storlekar nu när kroppen ändras hela tiden, dels går jag ner i vikt, därav blir det tyvärr en hel del lös hud, sen så tränar jag å skapar muskler, å då förändras kroppen ytterligare. Men jag beställde den i storlek 42 och det passade perfekt! Sweet!!!



Idag var det Freddans tur å laga middag, så jag hann äta lite innan tantgympan. Shit idag var det jobbigt, tror jag svettades ur varenda droppe öl jag drack i Dubai. Men tänk vad kul jag tycker att det är att träna nu och i mitt fall så tror jag det är viktigt att jag går med Lisa å Ullis, då får jag snacka å träffa dem lite åsså. Det är alltid trevligt.

 Är så svettig från gympan så jag har backslick. Hahaha

Nej nu ska jag hoppa i ett bad och göra mig redo för ett avsnitt av BB.

Hörs gott folk.

2 kommentarer

Bine

15 Mar 2012 18:03

Vart hittade du den fina klänningen? :D

Nettan

16 Mar 2012 16:03

Tjo Bine

Klänningen köpte jag från Bonprix.

Kommentera

Publiceras ej