Grattis till fredag

0kommentarer

Fantastiskt vår-väder idag, blir lycklig å glad enda in i själ och hjärta. Den här vintern har varit galet lång och jag har längtat efter solens varma strålar. Underbart!!

Idag fyller lill-Tobbe 24år!!!Wieeee!!! Det firades så klart med presenter till födelsedagsbarnet.

Vi har haft besök från ett företag från Norrköping idag, det är som alltid intressant och höra andra bolags framtidsplaner och mål.

Åkte med Mange å Tobbe till PH och käkade lunch. Mange fixade till gratis glass åt födelsedagsbarnet! Hahaha

Nästa helg så åker jag och kära syster Yster till våran brorsdotter Bea i Göteborg. Hon har sms:at idag att det tydligen är nån studentsittning på fredag och att hon vill att vi ska haka på. Hahahaha. Det får mig att undra om Bea kommer ihåg hur hennes kära fastrar är?! Det ska tydligen vara nåt 90-tals tema och Lisa är på utan bara fasiken å jag är ju inte sen att haka på, så klart. Tror dock att jag får hålla koll på min storasyster under den här helgen. Hon verkar astaggad. Hahahaha

Har inte haft några som helst planer allt inför helgen och började känna lite smått panik. Men fick precis ett mail från Cecilia om AW...............självklart!!! Hoppas på 25grader i solen på någon uteservering, går det att ordna, tror ni?

Kommentera

Publiceras ej