3cm ska bort, nyss!

4kommentarer

Har träffat Catte idag, en gammal kompis som jag lärde känna på mitt allra första sälj-jobb. Att hon dessutom är en galen kvinna full med massa bus gör att vi hållit kontakten genom alla år. Synd att vi ses så sällan men så är det när man är i olika skeenden i livet.

Var på tantgympan i kväll. Nu har gympafröken ökat takten rejält.........shit, vad det var jobbigt å jag var dyngsvettig efteråt, Ullis å Lisa åsså. Men det känns himla bra att ta ut sig totalt på passet, jag blir så glad av det!

Bästa nyheten idag är att jag numera bara är 3cm tjockare än Tobbe runt midjan!!!! Wieeeee!! Så de cm ska banne mig bort innan semestern, det är fasiken ett löfte. Sen ska jag börja kalla honom för TT= TjockisTobbe. :-)

Nu blir det ett dopp i badet.

4 kommentarer

Nathalie

21 Mar 2012 13:15

världen är bra liten va ;) mamma är också vän med Catte! Catte var uppe i norr hos mamma helgen som var faktiskt :) Älskar catte, hon är som sagt galen & skit kul! :)



kram!

Nettan

22 Mar 2012 20:53

Ja, hon lurat iväg mig på alla möjliga hemskheter.

:-)

Nejdå, vi har haft asroligt, fantastiskt många roliga och underbara minnen ihop med den donnan.



Visst är det märkligt att världen är så liten? Hörde att min systerson med sambo var å tittade på eran lägenhet igår. Hahaha

Nathalie

22 Mar 2012 21:11

haha shit! Robin känner hans lillebror också tydligen , dem gickbygg samtidigt men inte i samma klass. världen är bra liten alltås ;)



vi bestämde oss dock för att inte byta lgh med dom. så fort jag får ett arbete har vi tänkt sätta igång bebisverkstan så vi bestämde oss för att när det blir flytt blir det till en 3a direkt. istället för flytta å flytta igen. för så roligt är det faktiskt inte ;)



ville du ha protein pulvret förresten :) ?



kram!

Nettan

28 Mar 2012 23:54

Låter ju mest logiskt att flytta till en tre direkt. :). Vad spännande att produktionen ska igång. Visste inte att det gick så nära operationen. All lycka till.



Kramiz

Kommentera

Publiceras ej