Förlorad Ajfån och Miv fest.

0kommentarer

Igår hände det som har legat på lur under lång, lång, lång tid å jag har bara mig själv att skylla. Under många år har jag som storbystad kvinna alltid stoppat mobil, pengar, ja tom nycklar i bh:n och då har jag vetat  att de legat tryggt och fast. Men nu när jag tappat en hel del i vikt så fungerar inte det lika bra längre. Saker och ting ramlar ut ur min bh lite titt som tätt å trots det så fortsätter jag lägga mina grejer där i. (Snacka om trögtänkt) Igår när jag varit på toa och lutar mig fram å ska spola, så åker min Iphone ner i toalettstolen i exakt samma sekund som det spolar. Jag blir så himla trött men är dock inte förvånad. Tobbe försöker fixa en ny lur hos Telenor men de har en veckas leveranstid. Suck. Som tur är så hade Renée en extra ajfån, så nu har jag fått låna den medans jag hoppas att min dyngblöta torkar och börjar fungera igen. :-)

Andreaz och Sarah var här å tömde det sista på vinden igår efter jobbet. Adde hjälpte mig med mitt internet plus att få igång den lånade luren.

På kvällen var det MIV (Marknadsföreningen i Västmanslands) sommarfest. Den hölls först på Hattfabriken och sen så var Circustältet abonnerat. Det var kallt och ruggigt ute, så jag satte på mig vinterkläder, då vi skulle sitta utomhus. Var hemma igen efter en trevlig kväll vid 24-tiden.

 Tobbe, Jojo och Renée på Hattfabriken.

 Renée

 Jag å Jojo
 Cecilia med kollegan Pia
 Renée, Tobbe, jag å Jojo
 Tobbe å Renée

Kommentera

Publiceras ej